feliciasvenssson

Alla inlägg under februari 2011

Av Felicia Svensson - 28 februari 2011 18:47

Ida skolan , tröök! Hade typ matte och no ba ;P Göttast!! Åkte te simhallen me klassen efter maten :) Simma typ 8 längder bröstsim, 2 längder ryggsim och 1 längd vattentramp ;P Jooobbigt ,haha :) Jjaa, såånt trök :)

Red ut på Lello idag , skritta mest , trava lite :) Red kanske 30-35 min :) Red ut med Johanna, Josse och Mormor ;) Sen va ja i stallet och prata hur länge som helst med Josse , haha ;P Inne nu , ska senare ner och kolla på Familjen annorlunda och Det okända! :D    ( Haha , snygg smileys! xd)


 


BYEE<3

Av Felicia Svensson - 28 februari 2011 18:46

Skritta ut barbacka , kanske 30-35 min :)

Av Felicia Svensson - 27 februari 2011 17:46

Dressyrträningen med laget idag gick jättebra!! :D Vi tränade på programet som gick jätte bra ;) Lello va jätte duktig! :) Hoppas det går lika bra på lördag som idag!! :D Isåfall går det braaa ;P Ska snart ner och dusha sen äta tacos! :D Sen blir det ponnyakuten och solsidan!! Bäst kväll asso :) Skit med skola imrg :( Längtar INTE!! ;((


  Fetto när han va liten plutt! ;P ( Han heter Fetto xD )


BYEE<3

Av Felicia Svensson - 26 februari 2011 17:41

Varit i Linköping idag , jag köpte inte så mycket , ett par gummiboots till Lello, en trja jag ska ha när jag tävlar , två mattor te rummet , en fleeceväst :D Lello vilar idag :) Imorgon ska jag på dressyrträning med laget :D


Nu sitter ja och lyssnar på musik och kollar bloooggar , och gosar med Kissen ;)


  Kissen<3


BYEE<3

Av Felicia Svensson - 25 februari 2011 15:18

Sitter nu häär med Filip och ska typ kolla ridläger , snaart ;P Kollar bloggar föörst ;)

Vi har ridit ;) Red ut på Monte och Skaffe, jag Monte han Skaffe ;) Vi skritta mest och trava lite ;) Red i paddocken sen , galopp!!!:D Gick bra för båda , Skaffe e svår att få galopp på utan sporrar , men han fick igång honom! ;) Haha , sen bytte vi häst :) Gick oxå bra :)) Men ska loooka in ridläger , såååå BYEE<3


  Filip valde bild ;))

Av Felicia Svensson - 24 februari 2011 12:19

Idag ska jag nog hjälpa till när småkusinerna ska rida Skaffe. Fast de skrittar ara då ;P Sen blir det att rida Lello , blir paddocken , dressyr. Nog inte så hårt för han ska ridas imrg ;) Tränar nog på tempoväxlingar och Lb:1 :) Ikväll tror jag att vi skulle åka och fira Faster som fyller :) Har varit ute i stallet och mockat,vägt upp hö , fixat vatten, fixat fraftfoder och sopat :)


  Saknar dig!! <3


BYEE<3

Av Felicia Svensson - 22 februari 2011 15:36

Är det någon som har ett bra tips på ett bett till en stark,het fjording? Min mormors fjording Skaffe är HUR JOBBIG SOM HELST att rida!! Han e as stark och lyssnar inte ett dugg!! Något bra bett? Nu har han ett western stångbett , själv tycker jag han inte passar på det :S

Av Felicia Svensson - 22 februari 2011 15:31

Red ut på Lello idag , mycket trav och lagom mycket galopp :) Gick bra :D Red fört och trava lite då , gick super! Bah att han vart rädd rör en jordhög xd Lello dåe!!! Ska åka till Johanna snart ;) Se vad hon har för sig ;P Seees seen!!!

  Arrak och ja , inte så snygg form kanske xd


BYEE<3

Presentation


Hej :) Här kommer jag blogga lite om min vardag,min häst och lite allt möjligt :)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta kollar du min blogg? :)
 En gång i veckan
 Varje dag
 När jag blivit länkad
 Varannan dag
 När jag har lust
 Hela tiden!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards